Divendres 18 d’octubre 2024

En el marc de Tardor d’artesania i museus, divendres 18 d’octubre a les 19 h, al Museu Etnogràfic de Ripoll, tindrà lloc una demostració i taller entorn del treball artesanal de la llana a partir de tècniques i materials tradicionals, amb usos actuals, a càrrec d’Ovella Lab.

Ovella Lab, botiga i taller d’elaboració de productes de llana, va néixer amb la voluntat de recuperar les antigues tradicions artesanals relacionades amb la llana. S’ubiquen al Ripollès, amb un peu a Campdevànol (el taller) i l’altre a Camprodon (la botiga).

Aquesta activitat s’organitza dins el cicle Tardor d’artesania i museus, impulsat per la Xarxa de Museus d’Etnologia de Catalunya (XMEC), en el qual onze museus oferiran experiències de diferents disciplines com la ceràmica, la cistelleria, o la fusta i la llana durant els mesos de setembre a desembre 2024.